Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rohis | użytkownik

imię i nazwiskoAndrzej R. Rohis adresWrocław zarejestrowany17.08.2005 @21:26:24 ostatnio na stronie29.12.2011 @20:35:23

Jak to się mówi?:> Raczkuję. Powoli, bez pośpiechu..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu992827
digarty66 komentarze975 posty na forum0

komputer / sprzęt
mam

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Abovo    31.07.2010 @16:06:54
ziel ono tu że niby
_______
zgaś światło
~mijama    31.07.2010 @01:44:30
klałdia szifer powiadasz? hehe nie sledze, ale dzieki ;p
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~mijama    31.07.2010 @01:40:24
jak gdzies bylo?
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~mijama    31.07.2010 @01:27:10
dziekuje mniej ostre kraty tez byly http://www.digart.pl/zoom/5543022/release_me.html
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~Abovo    09.01.2010 @20:50:18
.ono tu
_______
zgaś światło
~Abovo    05.01.2010 @20:30:25
ziel.
_______
zgaś światło
~ald890    23.07.2009 @12:48:46
Nieźle panie wykopywaczu :0
Dlaczego trace głowę podczas oglądania tego?
Świetny styl.
~boberski    08.04.2008 @10:46:24
ty ziomek sraj cos nowego
~locaalma    09.03.2008 @21:05:02
przyszły mistrz...
~Neniadt    03.02.2008 @11:07:36
Kosmos wita Kosmos
_______
sikam w lesie przez lejek
~CandyKiller    16.01.2008 @12:56:41
noo to raczej nie w polsce
~CandyKiller    16.01.2008 @00:01:04
dzieki wielkie poczowkowe to z dover
~suzi87    03.07.2007 @13:47:40
ho ho jaka galeryjka
_______
~~"w noce pełne inspiracji zmieniam swe bezsenne noce"~~
~boberski    27.05.2007 @13:48:13
siema siema ziom....w klimacie tu u ciebie...pozdrawiam
~mihaly    02.05.2007 @12:03:12
ciekawe masz prace
~komw    28.12.2006 @00:29:14
mozna sie dowiedziec w jaki sposob robisz taki swietny odcien niebieskiego koloru ?
_______
http://www.straszny-dwor.com - Pizzeria Żary Pizza
~yeszcze    21.12.2006 @13:58:43
gratuluję galerii.
masz naprawde dobre zdjęcia.
:D
_______
.no sympathy for the devil
~Thuggish    31.10.2006 @10:56:34
...moze sie kiedys na jakas malenka partyjke CS mozna ustawic...na hedzika...hehe
_______
'...obrobka to obróbka, maczasz zdjecia w końskim moczu czy w gównie hipopotama to to samo co pojeżdźisz troche suwakami...' POLECAM http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=47831
http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=63779
~AsSia    30.10.2006 @13:29:59
PS Looknij sobie Efekt motyla 2 ,tez fajny
~buttons    27.09.2006 @20:10:06
piekna galeria
_______
`Mam jedną pierdoloną schizofrenię Zaburzenia emocjonalne`
~CandyKiller    18.09.2006 @11:50:34
no jak "gift" to i kokarda musi bycheh
~blackpixie    15.09.2006 @14:15:29
Podoba mi się twoja galeria. Niektóre z twoich prac są rewelacyjne
~anoolaa    13.09.2006 @11:30:38
super prace...!!!!!!!
_______
czytaj klisze z moich oczu....
~Malenstwo007    15.08.2006 @13:39:45
super galeria
pomysłowe foty i to się chwali
_______
zajmij się życiem, albo umieraniem ..
~fotoplastic    01.08.2006 @04:25:44
zbyt dlugo trwa to raczkowanie..........
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt